Dienstverlening lijn 12 moet nu beter

12 Okt

spoorwegenHet wordt hoog tijd dat de NMBS de reizigers in de Noorderkempen au sérieux neemt. 

Vanochtend liep de dienstverlening van lijn 12 Essen – Antwerpen voor de zoveelste keer in de voorbije weken grondig in het honderd. Waarom er treinen werden afgeschaft en waarom de internationale trein uit Nederland wel stopte in Kapellen, maar niet in Kalmthout of Ekeren was niet duidelijk voor de wachtende pendelaars. De reizigers werden onvoldoende geïnformeerd en moesten het stellen met verwijzingen naar de werkzaamheden die al een tijdje aan de gang zijn.

De reizigers zijn deze vertragingen grondig beu. Het is een zoveelste aanslag op de tijd en mobiliteit van mensen in de Noorderkempen. Zo kan het niet verder. Ik ga de NMBS uitnodigen om hen uit te leggen dat de reizigers van Lijn 12 beter verdienen. Ook het pingpong spel tussen de verschillende NMBS afdelingen moet ophouden. De reizigers hebben daar geen boodschap aan. Ik begrijp dat de werken hinder kunnen veroorzaken, maar dan moet de NMBS met oplossingen komen. De mensen zo maar in de kou laten staan, kan niet.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: